joi, 24 iulie 2008

Noutati de zi cu zi...

Sincer nici nu stiu cu ce sa incep avand in vedere ca nu am mai scris de mult ceva pe aici,asa ca o sa incep cu evenimentele recente si apoi o sa continui cu cele mai indepartate(daca imi voi mai aduce aminte).
Astazi a fost o zi destul de placuta ,trezirea a fost cam pe la ora 7 dimineata deoarece a trebuit sa ajung pe la banca ,iar dupa ce am facut cateva drumuri inutile intre camin si caseria unde se plateste chiria caminului am ajuns intr-un final pe acasa obosit si satul de oameni plictisiti si nervosi datorita slujbei pe care o au.E foarte ciudat ce se intampla cu acesti oameni si din pacate sunt din ce in ce mai multi.Au slujbe de care nu sunt multumiti ,sunt oameni complexati care vin dimineata la munca cu chef 0 si au grija ca pe parcursul zilei cei cu care intra in contact sa le preia o parte din mini-tragedia lor de viata.Si de multe ori reusesc ,iar eu am fost foarte aproape sa cedez si sa intru in jocul lor.Dar am trecut cu bine peste,iar dupa amiaza,dupa mult timp , m-am intanlit cu dragii mei colegi de platou pe care nu i-am mai vazut de mult in aceasta formula. A fost foarte frumos pentru ca am repetat putin pentru noul sezon si ca de fiecare data ne-am amuzat foarte mult ,dar am si muncit,macar acolo putin,ceea ce m-a facut sa observ ca mi-au lipsit pe parcursul timpului in care nu am filmat.Multumita lui Dumnezeu insa ca ne-am intanlit sanatosi si plini de chef de munca gata pentru inca un sezon.
Aseara pe o vreme ploioasa de pe la orele 17:00 am fost prezent pe stadionul Cotroceni la marele eveniment numit CONCERT METALLICA.Din pacate nu am reusit sa stau pana la final,ma simteam groaznic (si nu era din vina concertului sau a ploii ) asa ca aproape de final am plecat dar a meritat sa stau in ploaie vreo 6 ore si sa ii suport pe cei de la The Sword care au cantat in deschidere .
Oricum saptamana asta fost destul de plina,pentru ca luni am filmat o reclama de care cu siguranta nu voi fi mandru,dar e ok pentru ca toata experienta asta a avut si o parte buna.Am avut placerea sa cunosc un om extraordinar,dl VICTOR VURTEJANU.Spun extraordinar si nu exagerez pentru ca intr-un timp foarte scurt am invatat foarte multe de la dansul.E ciudat cum poti respecta si aprecia un om intr-un timp foarte scurt mai mult decat pe altii pe care ii cunosti de o viata.Am discutat cateva ore si au parut minute,pentru ca timpul a trecut foarte repede.E ciudat repet ,insa e si bine ca am norocul sa cunosc astfel de oameni.Ce este si mai ciudat e ca mi s-a mai intamplat o singura data in viata sa apreciez o persoana intr-un timp foarte scurt...si culmea ca aceste 2 persoane se cunosc.Chiar foarte bine.Ciudat nu?Sau cum spun americanii- Ce mica este lumea.
Observ ce articol mare am scris si ma gandesc daca sa public sau nu.Cred ca o sa o fac,dar daca vor fi greseli in frazele mele interminabile,imi cer scuze,dar nu l-am recitit,asa ca astept corecturi :)
o zi cat mai buna :)
http://youtube.com/watch?v=akCTt8AUF5U
o melodie de suflet...

Niciun comentariu: