duminică, 17 august 2008


Revin in forta dupa ceva timp,pentru ca pune cateva ganduri pe acest blog prin intermediul tastaturii.Sa incep cu weekend-ul trecut care a fost unul dintre cele mai frumoase de pana acum chiar daca pentru mine a inceput duminca si s-a terminat marti ,iar duminica am stat cam 8 ore pe tren a fost frumos. Am fost la mare ,in statiunea 2 MAI ,o statiune care m-a vrajit. Am ajuns acolo duminica seara si ploua cu galeata.M-am speriat putin pentru ca urma sa stau in cort,dar totul a fost extraordinar.Am mers sa mancam iar pana am terminat de mancat ,s-a oprit si ploaia.Locul unde am mancat a fost oarecum amuzant pentru ca am mers la un fel de carciuma si cam toate mancarurile implicau peste sau chestii facute din peste iar chelnerul era foarte mandru de meniul pe care ni-l prezenta- foarte surprinzator pentru o carciuma la malul marii PESTE - ,dar pe langa mandria cu care prezenta ,avea un fel de a fi foarte ciudat pentru ca a intrebat cineva daca are si "cega" iar raspunsul lui a fost - "Cega? face parte din familia sturionilor,icre,mare,apa!"....Mda,un raspuns la care nu ne asteptam,iar cand cineva a spus ca nu vrea mamaliga la peste a fost foarte mirat si jignit in acelasi timp..."Mmmm"da din nou a fost gandul meu . Dupa masa care a costat mai mult decat a facut si o plimbare am mers la cort sa ne odihnim. A fost prima data cand am dormit bine in cort,fara sa imi fie frig sau cald ori sa nu am loc. A doua zi dimineata trezirea a fost pe la 7 instinctiv desi nu era galagie sau trafic.Pur si simplu ,m-a trezit marea.Am mers putin sa ma imi intind articulatiile ca eram cam amortit iar apoi ne-am asezat pe plaja pentru a ne bucura de soare. Am avut insa parte de o imensa surpriza si un spectacol de milioane pe care nu ti-e dat sa il vezi in fiecare zi. Am vazut delfini in mare .Era o imagine de vis.Dimineata,racoare,marea se intindea cat vedeai cu ochii iar foarte aproape de noi erau delfini,cam 7 la numar din cat am reusit sa numar si au facut un spectacol extraordinar.Toata plaja era vrajita,toti se uitau doar la delfini,unii filmandu-i ,altii incercand sa intre in apa sa ajunga la ei.Trist ca s-a intamplat acest lucru,pentru ca am inteles nu erau capabili sa se bucure pur si simplu de spectacolul oferit,sa se multumesca doar cu privitul ,fara sa intervina.Revenind la delfini ,va pot spune ca eram vrajit,parca orice miscare pe care o faceau era gandita foarte bine, aveau chiar si sincron sau cel putin asa lasau impresia.Pareau niste creaturi foarte aproape de perfectiune cu o viteza uimitoare ,o frumusete unica si cu o putere de hipnotizare impresionanta avand in vedere ca au reusit sa capteze atentia tuturor de pe plaja.Bineinteles ca spectacolul definilor a facut ziua sa fie exceptionala,iar seara am stat pe plaja, alaturi de niste oameni deosebiti pe care intr-un timp foarte scurt am reusit sa ii respect foarte mult,ascultand chitara si vocea Domnului Victor Vurtejanu care m-au impresionat foarte mult.A fost cea mai frumoasa seara la malul marii,a fost mult mai frumos decat discotecile de peste tot sau orice terasa .A fost intr-adevar relaxant si in ciuda temperaturii care era destul de scazuta la acea ora iar noi eram in maneca scurta ,ne-am bucurat de moment .
In urmatoarea zi ,bineinteles ca a venit momentul sa plec spre Bucuresti deoarece trebuia sa fiu la platou deoarece aveam filmari.Dar pot spune in sfarsit ca a fost prima data cand mi-a parut rau ca am plecat de la mare.
Asa ca daca doriti liniste si relaxare si va place statiunea va sfatuiesc sa ajungeti prin 2 mai...e FRUMOS.

2 comentarii:

Adi Mihăilă. spunea...

Chiar dragut in 2 Mai! Din cate am auzit pe acolo sunt doar pesti, nu si sssssssssserpi! Sssssserpi sunt la Mamaia, prin Bamboo! Stay away! :))

mitura din tara^minunilor spunea...

ai lav iu.

maria