vineri, 13 noiembrie 2009

Himera..

"Te-am vazut plutind usor si m-ai chemat spre tine
Mi-ai smuls o pana... Am lacrimat.Mi-ai frant o aripa... Am plans.Mi-ai rupt-o si pe cealata... Am suspinat. M-ai facut sa te urmez alergand...pana mi-am rupt si picioarele. Si bolnav de durere tot te-am urmat...Mi-ai sfaramat inima! N-am mai simtit nimic...Nu era mai simplu sa faci asta de la inceput?Ne scuteam amandoi... Tu de pacate, eu de durere.Plutesti in continuare,dar mai greu.Si va fi din ce in ce mai greu. Pe aripi, pacatele atarna intotdeauna greu.Curand vei merge! Si apoi..." Santillana Tice - Himera

3 comentarii:

Alexa Dogaru spunea...

Fain. :X

AlexaAvram spunea...

Foarte trist ! pot sa zic că mi-ai stricat dimineaţa cu acest citatul [>:P] Glumesc! dar oricum tot trist rămâne!

AlexaAvram spunea...

ops!

* acest citat