luni, 22 septembrie 2008

"Buna seara si bine v-am gasit dragii mei!Cineva spera ca am ramas fara idei?" - ce imi plac frazele astea.Am pus ghilimele pentru ca toata lumea le stie,sunt de la binecunoscutii Parazitii.Cu toate astea suna bine. :D.
De mult nu am mai postat ceva pe blog asa ca asa ia nastere urmatorul articol.Ma uitam la o tampenie de film acum cateva ore cu privirea in gol si m-a trasnit un gand : De ce avem timp si disponibilitate sa credem minciuni dar refuzam sa credem adevarul.Nu cred ca suntem atat de dobitoci ,sau mai bine zis DOBITOACE (adica animale) sa nu facem diferenta dintre minciunile din jur si ADEVARUL care ne inconjoara.E totul in fata noastra! E oare atat de greu???Nu cred.
Sunt atatea de facut si de invatat in jurul nostru si totusi facem aceleasi chestii de fiecare data,impunandu-ne motonia de care ajungem sa ne plangem mai tarziu.
In fiecare zi incerc sa invat cate ceva ,sa fac ceva nou pentru ca am inceput sa vad cate as putea face,cate am putea face cu totii,dar refuzam.Pe 22 septembrie pe la ora 01 :00 aproximativ, am primit un sfat foarte util ,care sper sa ma trezeasca.Desi este foarte greu de aplicat,o sa incerc din rasputeri sa il iau in considerare,pentru ca vreau o schimbare.
Dar sa trecem si la subiecte mai usor de digerat,nu?
In cateva zile se apropie de sfarsit filmarea sezonului 2 din serialul "Nimeni nu-i perfect" si ma apuca o usoara nostalgie deoarece nu o sa imi mai vad colegii de platou zi de zi.Ne vom vedea insa nu acelasi context,cel putin pentru un timp.Cu siguranta imi vor lipsti TOTI si imi va fi dor de ei.Noroc insa ca incep scoala.Asta ma consoleaza ca astept acest lucru de cand am terminat :)
Este ora 12 si ar cam trebui sa ma culc deoarece maine am un examen.Asa ca o sa inchei aceasta postare aici.

Niciun comentariu: