marți, 30 iunie 2009

Concert TARJA TURUNEN

Pe 22 iunie ,la Sala Palatului ,fosta solista a trupei Nightwish ,TARJA TURUNEN a sustinut un concert superb.Dupa 4 zile in 2 mai ,unde m-am bronzat mai mult decat prevede legea (un fel de arsura de gradul I ) am alergat in goana spre Bucuresti ,pe o caldura infernala si apoi o ploaie si furtuna pe autostrada cum rar ti-e dat sa vezi, pentru a o vedea pe doamna TARJA.Multumiri domnului Vurtejanu care a condus senzational pana la Bucuresti ,incat am ajuns exact cand a inceput sa cante prima melodie.Desi ma ustura pielea enervant de mult,m-am strecurat pana la locu-mi rezervat .Toata lumea in picioare,nebunie ...bucurie .Peste toate Tarja a facut un spectacol foarte frumos ,profesionist.Ne-a bucurat si ne-a demonstrat ce inseamna profesionalism si iubirea fata de ceea face! Multumim Tarja.






















2 comentarii:

Victor Vurtejanu spunea...

A meritat toata goana, ai facut iar niste fotografii faine. Daca iti prieste mai aplicam un "tratament" :))

Insa cu un alt WV si fara arsuri...!

silvia spunea...

Ma bucur ca ai avut parte de momente superbe :) Si mie imi place Tarja. O zi frumoasa in continuare :)