vineri, 31 iulie 2009

Vacanta 3

"Madrid ,soare, coafura rezista." Mai tineti minte? Era o reclama la un fixativ de par.Eh ,sa stiti ca e soare rau de tot si peste toate o caldura de-ti vine sa te duci...la racoare.Cu toate astea, nu m-am dat batut si am luat-o la colindat.Ajuns in gara Athocha(da,cea in care au fost atentatele in 2004) m-am gandit sa fotografiez ecosistemul amenajat acolo pentru calatori.E superb ,dar mai ales ,e imens...
Si nu-s numai multi oameni,ci si multe testoase.Erau la o sueta sau probabil doar se relaxau...

Lupta pentru suprematie...cine o iubeste mai mult pe mami....sau care ajunge mai sus.



Nu indeplinea nici o dorinta dar era si el pe acolo.Ce mai...super ecosistem in miezul poluarii...



Dupa ce am admirat frumusete de gara ,m-am bagat la metrou cu gandul de a ajunge la Palacio Real.Bineinteles ca din neatentie am coborat in alta parte,asa ca am luat-o pe jos ca era cald si frumos...Si i-am gasit pe binecunoscutii ,intotdeauna la datorie,fie ploaie fie vant:


Aveam incertitudini in ceea ce-i priveste pe porumbei,dar acum e clar..si astia pasc.

Eh..si pana la urma si la coada am ajuns si la punctul final , PALACIO REAL.Din pacate nu am putut face fotografii in "incinta",nici macar pe ascuns, ca erau paznici in fiecare camera.Dar este superb.Nu o fi la fel de mare ca si Casa Poporului ,dar are niste camere de-ti sta mintea in loc, iar sala de mese este parca luata din filmele cu Harry Potter, atat este de mare . Printre multele minunatii vazute, ce m-a impresionat cel mai mult si vroiam sa vad de mult - Viori STRADIVARIUS.Foarte frumos totul .Va recomand sa-l vizitati.E 10 euro si daca ai card de student (de-ala euro26) ai reducere de 70% .


Aceasta este Catedral de la Almudena...Poze din interior,in viitorul post.Aici am avut voie...

Seamana putin asa cu Casa Poporului,insa interiorul va va lasa masca. Daca vrei sa-l vizitati ,aveti grija unde coborati din metru...







3 comentarii:

Ciprian spunea...

Chiar k e superb ecosistemul acela din gara.Bnuiesc k e foarte mare

Catalin Stelian spunea...

Da ,este foarte foarte mare si bine intretinut.

silvia spunea...

Broscuteee!!!! Ce dragute sunt...:X am si eu o curiozitate: ti-a trecut cumva prin cap sa-i ceri pestisorului sa-ti indeplineasca vreo dorinta?:D sau era si el in vacanta?:P Superbe.....Nu am cuvinte....Sfat: data viitoare ia-ti o harta ;) sau include-ma si pe mine la bagaje :)) :)) sunt studenta la sectia de engleza-spaniola (Studii Americane) :P Eh, macar ai vazut ceva mai mult decat ti-ai propus :D