joi, 20 august 2009

FAUNIA

La recomandarea mai multor persoane, am fost sa vad si o alta gradina zoologica, numita FAUNIA. Ce e atat de special aici ? Pai animalele alea(nu cele periculoase) au o libertate foarte mare, te poti plimba printre ele, poti face poze cu ele linistit. Nu prea au treaba cu tine, nu te baga in seama...In cel mai bun caz, daca le dai ceva de mancare, poti primi ceva atentie.Plimbandu-ma printre aceste fiinte de tot felul le-am si fotografiat...

Nu sunt jocuri de noroc ci doar multi fluturi

Ok,asta e un animal ciudat.Nu mai stiu ce rasa e dar pare un iepure inalt.


Silueta...


" Am visat ca zboooor..."

Hello everybody :)


MADE IN ROMANIA


Pasarile astea ar putea face reclama la orange.


"I'm blue,dabadee dabadaa..".Era un cantec acum cativa ani, cred ca i se potriveste.


Foarte uman, nu credeti?

Eforturi pentru nimic...Parca sunt artistii adevarati din Romania.


A meritat efortul?


O bruneta mai ...deosebita.


Deci cam asa arat eu cand merg la piscina si ma scufund.Mh...E bine de stiu.


Aglomeratie.


Daca focile astea doua ar fi avut geanta sau portofel ,aia mica ar fi stat la panda pentru a le fura.


"Mor de plictiseaaaaaaaaaaaaalaaa"

Ea!


El !


Madrid, soare, coafura rezista! Vrabia Rock n roll!


Jumatati unite...


Stapanul lor, Maria-Sa, pinguinul, cel care avea delimitator de muschi la aripa, mi-a comunicat:"Vizita s-a incheiat! Va asteptam si maine cu prietenii! LA REVEDERE!"

2 comentarii:

silvia spunea...

Frumoasa caracterizare ti-ai facut! :P :)) O bagam si pe asta in cartea de istorie? :D Glumesc :P Mi-a placut mult "umanul" ala mic.....fffff dulce, parca ii venea sa strige "Mamaaaaaaaaaaaa, sunt vedetaaaaaa!!!!!" :)) o zi frumoasa ;)

Alexa Dogaru spunea...

Fooarte frumos!
Imi plac pozele. :X
Sunt...`graitoare`.

:)
Cea mai tare poza: prima, cu fluturii. Am crezut ca`s jocuri de noroc. Bine ca ai specificat tu acolo... ca altfel ramaneam cu impresia asta. ;))