vineri, 7 august 2009

ZOO MADRID

In continuare sunt in vacanta, ma bucur din plin,nu ma injurati va rog.Astazi am fost la Zoo Madrid. Sa incerc sa compar cu ce e in Bucuresti? Mai bine nu! Mai ales ca iti cer si bani daca vrei sa faci fotografii.Tare nu? Eh, la Zoo Madrid, nu mi-au cerut bani pentru asta. Biletul a fost vreo 15 euro ca am avut reducere fiind student european (am un card de la BCR), dar a meritat fiecare cent, sincer. Mai jos ,fotografiile vor demonstra.


Eh...rostul pasarilor astora nu l-am inteles niciodata. Cica macar sunt frumoase... Mh..nu cred.

Libera ca pasarea cerului...
Ce-o fi zis saracul pinguin: "daca aveam degete in loc de aripa va aratam eu...De ce pana mea ma tineti in caldura?"

Exploratoare...

Superbi dar tristi. Nu chiar ca cel pe care il aveam noi la Bucuresti, dar ...

"Deci mosule, uite care e treaba...!"

La ora de dirigentie.
Cum ar fi sa stati la plaja, la umbrelute si sa va treziti cu un asa vecin?Tare nu?

Contempland...

Asa ca intre fete....CAPRARIE..

Eu sper ca poza asta reprezinta mama si puiul...Dar daca ma uit la pui, mai degraba ar fi o puicuta cu un domn.

Caldura mare...mon cher!

Eh, daca la capre aveam indoieli, aici sunt sigur.I-am prins in fapt.Nu stiam ca maimuta sta capra.

"Maine promit ca mai fac un pas"

Libertate in lanturi...
Mh...Domnule Lacoste,vedea-te-as pantofi.

"Ce pana mea?"

Fara comentarii...

Spectacol...

Acrobatie.

Cica "Nimeni nu-i perfect"! Eh, astia sunt!

Din nou, perfectiune.

Ok,daca ai o placa si te dai cu ea pe zapada, se numeste snowbord.Dar daca ai un delfin si te dai cu el pe apa, asta cum se numeste?ARTA?

Spectaculos.

Iar la final...Maria-sa URSUS.Plictisit,incins de caldura, n-avea nimic mai bun de facut asa ca statea la poza.De apreciat.

4 comentarii:

Ciprian spunea...

Foarte frumos.

silvia spunea...

:)) foarte tare :)) " in coada lor de maimute" nu puteau si ele sa se astampere un pic? ca doar treceau turisti, faceau poze....le dadeau minorilor idei :)) ah, si aia cu domnul si domnisoara...sper sa fie din cauza caldurii de acolo si atat :)) nu ca nu ar exista astfel de...."exemplare" si la noi in tara :P imi plac tooooate pozele, in pana lui de pinguin si in coltii lui de leu :)) dar cel mai mult mi-au placut delfinii :D imi aminteste de Acquario di Genova:X Daca ai vreodata drum prin Italia, sa te duci neaparat sa-l vizitezi.......e GENIAL....sunt niste geamuri imense si te intampina la intrare niste falci imense de rechin alb in care iti poti baga capul ca sa faci poza :D apoi, ai parte de geamurile respective de partea carora te priveste un rechin alb...sincer, cand am trecut prin zona aia, am avut impresia k venea direct spre mine si k ma putea apuca de brat in orice secunda....exista si o zona unde sunt niste spatii construite din piatra de mare, din cate am inteles si poti pune mana in apa si atinge pisicile de mare de acolo......este si o zona ecuatoriala, ca sa zic asa.......acolo mergi pe un pod de lemn si jos este apa, sunt delfini si papagali imensi......sunt tot felul de zone.....alterneaza lumina cu intunericul....si tot avcariul e construit pe o veche nava italiana din lemn.....tata mi-a spus ca este primul acvariu din Europa ca marime si al doilea din lume. Si crede-ma, e imens.....eu eram sa ma ratacesc pe acolo.....Ah, si a fost tare ca l-am vazut si pe Marc Anthony pe acolo......Am inceput sa-i fredonez cantecele prin jurul lui si se uita peste tot innebunit, ca nu stia cine canta :)) Ce pot sa zic, a fost fffff misto acolo ;) Ma bucur ca te-ai distrat...Vine ea facultatea....Cah....Ce bine e in vacanta, nu? :D

silvia spunea...

*acvariu :P scuze.....efectul pozelor tale :))

Alexandru Isfan spunea...

Felicitari pentru fotografii serpica. Esti un profesionist desavarsit deja. Cred ca da, cand un om se "da" cu delfinul:)) se numeste arta. Si delfinul cred ca este bucuros. Ei sunt adevarati "entertaineri", le place sa fie priviti, sa faca tumbe si sa inoate pe langa oameni. Cat despre poza cu maimutele alea doua prinse in fapt, ce pot sa zic decat SUPER TARE! Cred ca babuinul, cand a vazut ca e pozat, i-a zis partenerei: Ala ne face poze. ITI PLACE AIIII??