duminică, 3 ianuarie 2010

Final frumos

"As putea sa fiu suparat ... Dar cum sa fii trist in fata incredibilei frumuseti care exista in lume?
Am uneori senzatia ca as putea cuprinde totul dintr-o data, si este prea mult.
Inima mea se umfla ca un balon gata sa explodeze.
Si pe urma, ma relaxez.
Nu mai incerc sa ma agat de viata.
Si imi aluneca precum ploaia.
Si nu mai simt decat multumire fata de fiecare clipa a vietii mele insignifiante.
Nu intelegeti nimic din ceea ce spun, nu-i asa?
Fiti linistiti, intr-o zi, veti intelege."

American Beauty

2 comentarii:

AlexaAvram spunea...

Ba da se intelege ,cred... sa-ti fac un comentariu?! glumesc doar ! oricum insemana ca ai reusit sa evadezi din peisajul trist al vietii ( in comparatie cu Bacovia:)) ) "Nu mai incerc sa ma agat de viata.
Si imi aluneca precum ploaia.
Si nu mai simt decat multumire fata de fiecare clipa a vietii mele ..." frumos spus greu de realizat :)

again,me spunea...

foarte tare asta!