vineri, 25 decembrie 2009

CEL MAI TARE MESAJ DE CRACIUN

Am intampinat aceasta "chestie" si anul trecut, de fapt de vreo doi ani incoace, de cand au inceput companiile de telefonie sa dea romanului mesaje "gratuite". Eh boala omului , sa dea mesaje de Craciun de-alea prestabilite, un fel de ciorne din telefon. Cred ca ar fi o idee sa puna la sectiunea mesaje in telefoane optiunea "ciorne pentru Craciun". Cati dintre voi ati trimis mesaje cu "caldura , lumina, fulgii si alte minunatii" . Eu sincer spun ca nu am trimis acelasi mesaj catre doua numere. Anul trecut aveam de gand sa fac o lista cu mesajele primite de Craciun si vorbeam cu dl Victor ca ar fi un post interesant pe blog.
Acum ,intrand pe blogul lui Chirila, am vazut cel mai bun mesaj ca reply pentru cei ce trimit mesaje pompoase si standardizate . Acesta este mesajul compus de el. FOARTE TARE!

"Fie ca lumina stelei care i-a condus pe magi sa va orbeasca atat de tare incat sa nu mai gasiti drumul catre hypermarket-uri si astfel sa fiti nevoiti sa stati acasa aplecati asupra versurilor din cartea cu colinde. Fie ca nasterea lui Isus sa nu va prinda ragaind a porc si apa minerala amestecata cu vin. Fie ca semnificatia reala a Craciunului sa nu fie ascunsa de sclipirile magice ale instalatiei de brad. Fie ca goana dupa cadouri sa nu va aduca in situatia extrema de a uita cum sa le daruiti. Craciun linistit! "

http://tudorchirila.blogspot.com/2009/12/what-is-christmas.html

CRACIUN FERICIT :)

3 comentarii:

Alexa Dogaru spunea...

Tare mesajul :))
Eu n`am trimis mesaje.
Le urasc, urasc, URASC! :|
Am sunat.
E cel mai frumos si placut.
;))

Craciun fericit si tie, Cata!
>:D<

silvia spunea...

:)) very funny :)) eu am primit mass-ul urmator "Craciun fericit si un An nou si mai bun !....si restante cat mai putine ....sau mai multe daca sunteti mai ciudati " Craciun Fericit, nebunici sau Cata! :P

Victor Vurtejanu spunea...

La mine a ajuns chiar si:

Mos Craciun e un burtos care umbla teleleu toata ziua si e iubit de toata lumea. La fel sunt si eu, dar nu ma bucur de aceiasi popularitate. Asa o mare difernta sa faca niste cadouri? La Multi ani...