marți, 22 decembrie 2009

"Iarna ne-a luat pe nepregatite"

Cea mai tare vorba spusa de cei care conduc Bucurestiul : "Iarna ne-a prins pe nepregatite!!!" Cum ma sa va prinda pe nepregatite? Ce? Suntem cumva in august si a nins si nu stiu eu? Daca ningea in august mai spuneam...Na, nu aveau de unde sa stie. DAR SUNTEM IN DECEMBRIE DRAGII MOSULUI, TRECUT DE JUMATATE si voi tot surprinsi sunteti? Cum vine asta??? Se traduce oare prin nesimtire si miserupism? Probabil... Ca si cei de la C.F.R. care au lasat oamenii 12 ore in tren ca a avut trenul "o mica defectiune" conform declaratie directorului CFR. Dar prefer sa nu deschid "cutia Pandorei" cu subiectul CRF ca s-ar putea sa scap si cateva injuraturi. Si nu-i a buna. Dar sa revenim. In seara asta am fost pe la matusa mea , in Crangasi si am observat ca intre blocuri nu era atat de multa zapada ca pe trotuarele de la strada. Oamenii de pe la blocuri, gospodari de fel si-au dat zapada din fata blocului, de pe trotuar si poti merge uman fara sa intri pana la genunchi in zapada murdara. Dar de La Unirii, unde te incanta fraza atotcunoscuta " SOSETE NIKE,ADIDAS sase la o suta, sase la o suta avem" , cand mergi spre Hala Traian deja in dreptul parcarii din spatele magazinului Unirea e zapada cat casa. Eu acum nu inteleg o chestie...daca oamenii de pe la blocuri au reusit sa isi faca o relativa curatenie, inseamna ca sunt oameni gospodari.Bun! Atunci, edilii nostri astia luati pe nepregatite ce rasa sunt, ce natie?

5 comentarii:

Alexa Dogaru spunea...

:))

Sunt niste specimene, cica umane...
Asta e.
Deja ne`am obisnuit cu ei.
Noi ii alegem, ei fac ce vor, doar suntem in Tara lu`Voda.

:-j

Catalin Stelian spunea...

Tara lui Papura Voda :))))

mama lor de balamuti...

Alexa Dogaru spunea...

asa, Papura Voda. :))

chiar ca...
mama lor...

:))

Adi Mihăilă. spunea...

Cine suntem noi? :))))

Catalin Stelian spunea...

ASTIA CARE RAMAN la 4 DIMINEATA BLOCATI IN ZAPADA ...nu se pun. App..tu injura-l pe Vanghelie :))