marți, 22 decembrie 2009

A murit Brittany Murphy :|

Dumnezeu s-o ierte. De obicei nu scriu nici de bine nici de rau de vedetele decedate, insa pe aceasta actrita am indragit-o mult, inca de cand eram mic. Dimineata cand am intrat pe messenger am vazut la yahoo vestea si am crezut ca e o gluma dar din pacate e adevarat. Brittany Murphy a decedat. In presa se spune ba ca ar fi luat pastile, ba ca ar fi avut gripa mult prea promovata ( care apropo = 0 ). Nu cred ca asta conteaza. A murit si nimic nu va mai schimba asta. Imi aduc aminte ca primul film in care am vazut-o jucand a fost "Don't say a word" (Nici o vorba - traducerea ProTv-ului ) alaturi de Michael Douglas. Am vazut filmul ala de multe ori si culmea nu pentru Douglas ci pentru ea. Mi-a placut foarte mult cum a jucat acolo. Avea o frumusete ciudata, putin angelica cu niste buze superbe (diferite de ale Angelinei). Si in celelalte filme in care a jucat mie mi s-a parut foarte buna ca actrita. Pacat ca a disparut dintre noi atat de devreme. Odihneasca-se in pace.

2 comentarii:

Alexa Dogaru spunea...

:(
Dumnezeu s`o odihneasca!

silvia spunea...

Nici mie nu mi-a venit sa cred....R.I.P......