marți, 8 decembrie 2009

EU ! ...

"Eram intre cei cinci pereti goi ai mintii mele. De ce am cinci? Nu stiu. Probabil pentru ca nu am capul patrat. Era liniste deplina si nimic nu deranja, doar eu si gandurile mele. Intr-o zi am auzit o pocnitura si totul s-a zdruncinat. Parca simteam ca asa ceva se va intampla ca de-aia nu mi-am pus nimic pe pereti. Dupa zdruncinatura am vazut o crapatura in coltul dinspre rasarit. M-am folosit de un gand ce-l aveam la indemana sa fac gaura mai mare si am inceput sa ma urc sa vad dincolo de gaura. Mereu mi-am dorit asta. Am iesit prin gaura si stateam pe marginea peretelui privind la lumea de afara. Atat de diferita...m-am simtit diferit si eu. M-am speriat si am vrut sa intru la loc. Atunci M-am auzit spunand : "Iesi din mintea MEA!"

-Cum adica sa ies din mintea mea? eu comand aici!

-Exact! EU iti ordon sa pleci din mintea MEA! Acum nu mai esti la fel ca MINE. Ai vazut, vei intelege. S-a terminat , esti diferit!

- Bine , dar din cand in cand pot sa vin in vizita la MINE ?

- Da! Dar sa te stergi pe picioare si sa ramai pe margine unde esti acum.

Si de atunci observ, invat, incerc sa inteleg si devin tot mai diferit pe zi ce trece. Iar din cand in cand , cand nu mai inteleg nimic, ma duc in vizita la MINE in minte, unde nu M-am schimbat."


Santillana Tice - EU ! ...


fotografie luata de pe www.captivininuil.blogspot.com

2 comentarii:

Alexa Dogaru spunea...

Faina rau!
8->

silvia spunea...

Si eu mai revin uneori la ce am fost candva :) Si sa stii ca nu e rau sa te uiti in urma, din cand in cand:) O seara frumoasa:)