marți, 1 decembrie 2009

Dupa prima "Lectie"

Duminica , in cadrul festivalului "Eugen Ionesco" a avut loc premiera piesei "Lectia" in care au jucat dupa cum urmeaza: subsemnatul - Catalin Stelian , Diana Uta si Cristian Neacsu . As dori sa multumesc celor care ne-au onorat cu prezenta si au raspuns la invitatie. Sper ca v-am incantat. Iar pentru cei care nu au reusit sa ajunga pana data viitoare cand se va mai juca piesa, va ofer cateva fotografii. Multumiri lui Isfan Alexandru si parintilor Dianei pentru fotografii, domnisoarei Ciortan Doris pentru machiaj si domnisoarei Anda Saltelechi pentru sonorizare.













4 comentarii:

Adi Mihăilă. spunea...

Hey there, superstar! :))
Ai fost prea tare!
La mai mare, ba! :)

Narcisa Tomulescu spunea...

Pot sa ma laud ca am fost? Biiine, atunci... Pot sa te laud pe tine? :D Bravo, copilas!!! Sa te faci actor mare si sa ne chemi si atunci sa te vedem :D

silvia spunea...

Din pacate sunt din Constanta si nu am putut ajunge.....:( Dar se pare ca a fost o piesa extrem de reusita.....Am o dilema: tu ce rol jucai? Cel al profesorului?:D

Adi Lepadatu spunea...

din poze si pt ca te-am cunoscut, n-am nicio indoiala ca a fost grozava interpretarea! dar sper sa te si vad intr-un viitor apropiat! bafta multa!!!