luni, 1 februarie 2010

DOR BRUTAL DE MARE!!!

Cautand in arhiva de fotografii dupa anumite poze, am dat din greseala peste folder-ele cu poze de la mare. Si ma lua un chef si-un dor. Si mi-am adus aminte cum am fost eu ars de soare intr-un mod brutal si cum am indurat dureri cumplite si cu toate astea mi s-a facut si mai doooor de mare. Si AMR 3 luni pana cand vine 1 MAI. Hehehe..cale lunga pana atunci... Mai tre sa treaca gerul, sa dam examene, sa, sa , sa... Dar vine ei si 1MAI si vine si vara si merem si la mare. Daca nu aveti dor de mare, poate pozele va ajuta ! La mine a functionat.










6 comentarii:

Narcisa Tomulescu spunea...

Da, ma... bine... Bine ca scrii tu de mare si io stau si ma uit pe geam cum ca inceput iar sa ninga...

Adi Mihăilă. spunea...

Iti rup fashu`! :))

Alexa Dogaru spunea...

Nebun sa fii sa`ti fie dor de mare! :))
Bai si pe mine m`o lovit un dor...
Bine ca ajung miercuri [sper,sper sa nu vina viscolu`sau ploaia :-l] si asa cum ti-am promis iti iau si tie o bucatzica la pachet. ;))

Catalin Stelian spunea...

@Narcisa - lasa ca asa vei pretui mai mult perioada de la mare. Cu gandul ca poate sa si ninga!!!
@ Aditza - De ce?:))
@ AlecsA - Sa faci poze :))

sunteti constienti ca totusi NU E ATAT DE DEPARTE MAREA..Adica am putea face o escala intr-o zi ...GEN!

Victor Vurtejanu spunea...

Sunteti fotograf profesionist?

Deci ascundem cadre domnuuu' Catalin? Bineeeee!

Aia cu cabral barman si backstage-ul tipesei, de ceeeee???

Ca dor de mare, ca alea, alea... si noi scoatem cadre ascunse colectivului de pozari, care vai mama noastra ce ne-ai taiat cu aparelu ala! Bineee domnu' Catalin, las ca stim unde stai. Si ne pricepem si la siguranta de la lift!

Pana invatati ce si cum cu ea, sa vedeti ce dor de munte va prinde de la urcatul pe scari!

Alooo secu, mai glumim si noi ba' trupetilor! Nu ne pricepem !

Sau...:))

Catalin Stelian spunea...

:))
Nu ascundem poze si nici fotografi profi nu suntem . Nu aveti cum sa nu aveti pozele astea :))
Ca din cate stiu eu vi le-am copiat pe toate. Tre sa dam un refresh la arhiva nationala de poze personale :)) si sa verificam ce lipseste.
Am urcat si pe scari de multe ori..ca desi avem lifturi la bloc, n-avem greutati la ele :))
Si mai umblam la sigurante cand se blocheaza.Cine stie cunoaste..
:)))))):)))