miercuri, 10 februarie 2010

Si a fost si Examenul de pe semestrul 1

Si cum spuneam in titlu, s-a desfasurat examenul de pe semestrul 1 al anului 3. A fost frumos, a fost frig pe drum pana am ajuns, prin nameti si nebunie. Dar ne-am strans cu totii , a fost si public. Va multumim pe aceasta cale celor prezenti, multumim si comisiei. Sper ca a meritat sa iesiti din plapuma calda sa ne vedeti. Mai jos aveti cateva fotografii. Multumiri lui Adi Mihaila (traiasca ZU,nu?:P ) pentru ca el a facut fotografiile. Aditza, multam mult pentru ipostazele in care m-ai prins ....RAMAN DATOR :)). In loc de final tin sa precizez ca nimeni nu a fost ranit pe parcursul examenului, desi pare, in afara de Razvan caruia i-am bagat eu degetul in ochi prin panza de fundal inainte de a incepe ...DIN GRESEALA.
















5 comentarii:

Adi Lepadatu spunea...

super pozele.

Adi Mihăilă. spunea...

Ce frumoooooos! :))

Cine a facut pozele astea frumoase, ha... ha??? :)))

Catalin Stelian spunea...

TU LE-AI facut! MULTAM :P ...
DAU un VIN FIERT IN LAPTARIE . SAU ITI DAU CHEILE! DE LA CASA TA :))

Alexa Dogaru spunea...

Frumoaase poze! :)
Il laudam pe Adi. :>
Cata, ma bucur ca ai `scapat`si de examenul de pe semestrul I. ;))
Imi pare rau ca n-am ajuns si eu...
8-|
Dar sper ca ocazii vor mai fi si eu voi putea sa ajung. :)

silvia spunea...

Bravo! Felicitari! Frumoase poze :) Bravo si fotografului! Poza cu saltul e dementiala :P