duminică, 11 aprilie 2010

SHOC!!! 601 si Veta

De vreo 3 zile am tot trecut prin zona " Regie" din Grozavesti si am observat ceva ce nu credeam ca am sa mai vad pe acolo si anume Autobuzul 601. Da da, 601, cel care unea regia de Universitate. Sincer nu credeam ca mai termina cu balamucul din Grozavesti. Bine, nu ca ar fi terminat dar macar se poate circula si a revenit 601.
Va anunt oficial ca mi-am gasit dragostea!!! O cheama VETA , e bruneta cu suvitze roscate , ne impacam foarte bine si n-am avut probleme pana acum. E adevarat ca nu ne stim de mult, doar de miercuri dar a fost dragoste la prima vedere.
Sunt foarte mandru de ea, are 24 de viteze , cadrul destul de gros... Un mic tanculetz. Asa ca domnii de la R.A.T.B. Pot face greva linistiti, ca nu mai am probleme.
Asa ca in weekend sau cand e timp liber, cine iese la plimbare cu role sau bicicleta sa dea un semn.


P. S. - subscriu la petitia de a face parcare pentru biciclete la metrou.

3 comentarii:

silvia spunea...

:)) Sa o stapanesti sanatos! :D

Victor Vurtejanu spunea...

Te-am pierdut definitiv...:)

Insa sa o porti sanatos si fara pene!

Sau care o fi urarea la voi...?

Narcisa Tomulescu spunea...

Sper sa nu-i acorzi Vetei mai multa atentie decat lui Hector, ca nu e frumos sa faci discriminare :P