duminică, 8 martie 2009

O alta Lume...

De ceva timp mi-am descoperit o noua pasiune.Poate e mult spus pasiune,dar eu asa o percep.Oricum cert e ca am un chef nebun sa fac poze iar acest lucru se datoreaza domnului Victor Vurtejanu si ii multumesc pe aceasta cale pentru ca mi-a deschis ochii si multe cai.
Am reusit dupa ceva timp sa imi achizitionez un aparat foto de care sunt foarte multumit si de la care am de invatat multe(sper sa reusesc sa ii citesc instructiunile de folosire pana la urma),si am fost pe la Fetesti si pe la Buliga unde am incercat sa testez noul instrument.Sper sa va placa...

Un comentariu:

Victor Vurtejanu spunea...

Sa traiti. Nu datorezi decat talentului tau, care vine direct de la Dumnezeu. Si lui ii datorezi totul.

Restul sunt doar amanunte, umane complet, dar complet nesemnificative.

Fa tot ce poti pentru a sluji lui Dumnezeu care ti-a daruit un spirit creator atat de rar in aceasta Vale a Plangerii.