duminică, 15 martie 2009

Plimbarea de duminica

Duminica - in sfarsit o zi relativ libera dupa o saptamana plina in care a fost si ziua de 13-Vineri care a adus mai multe ghinioane,nu numai mie ci si celor cu care am vorbit in ziua respectiva.Imi cer scuze daca au avut ghinioane din cauza mea.E probabil pentru ca poate fi contagios.
Oricum ,fiind vreme frumoasa afara,o zi adevarata de primavara am plecat la o mica plimbare prin frumosul parc Herastrau.Ce-am vazut va voi arata si voua mai jos....
Am ajuns la frumosul lac...Ei bine ia-l de unde nu-i...

Dupa ce ca nu prea aveam cu ce sa ne plimbam pe lac ,acum a disparut si lacul.E o gluma proasta,stiu,dar curand ne vor lua si lacurile...tot.
Si daca nu e apa,avem inlocuitorul "mirific",bautura minune,centru globalizarii - sticla de 0,5 de Coca Cola,care poate rezista muuuuuuuuuult..."acum si fara zahar"
Poza asta mi s-a parut ca reprezinta o parte din Romania.De ce? Pentru ca frumosul sta si in noroi,nu-l deranjeaza,nu-l afecteaza pentru ca are alta treaba,de a ne incanta pe noi.Seamana cu Romania pentru ca desi traim printre multe mizerii si noroaie,Romania frumoasa totusi exista,e ceva care nu poate fi distrus atat de usor...

Nu,nu e aglomeratia de la Piata Unirii,e aleea din parcul Herastrau,duminca la orele 14:00...


Lor nu le-a luat liberatea nimeni....INCA
Inca isi mai asteapta marinarul....

Printre sutele de oameni din parc,in galagie ,soare ,role,biciclete si macarale,o veverita se bucura de o zi frumoasa(probabil ea se bucura de fiecare zi,nu ca oamenii).Nici ei nu i-a luat nimeni libertatea

Lui,in schimb i-au luat-o...
Mi s-a parut un gest crud sa vii cu masina in parc,sa-ti iei si cainele ,sa parchezi masina si sa lasi cainele in masina.Cata ignoranta sa ai?Privirea cainelui spune tot...


Un comentariu:

Victor Vurtejanu spunea...

Ce fotoreportaj fain. O autopsie exacta a unei zone de agrement din cel mai ravnit oras al tarii, din cel mai ravnit sector al lui...

Interesant este ca oameni tineri ca tine, incep sa vada, sa perceapa. Si depun marturie. Este foarte importantant, dupa parerea mea.