luni, 16 martie 2009

UNDE SA MA MAI ASCUND DE EI ???

Oameni buni,cei care stati prin Bucuresti mai ales,ati vazut acum ceva vreme vreo dubita suspecta cu camere multe pe ea care filma in orice unghi?Ei bine,eu am vazut si mi-am pus mai multe semne de intrebare la inceput,apoi am reusit sa formulez si intrebari gen : "de ce filmeaza astia","de ce filmeaza astia cu atatea camere din toate unghiurile".Ei bine ,in seara asta mi s-a dat raspunsul.Am primit de la dl. Victor urmatorul site www.norc.ro .Va invit pe toti sa intrati sa va vedeti eventual,sau sa vedeti zona unde stati din multe unghiuri.Ce e amuzant e ca site-ul asta e gratuit, e accesibil tutoror.Si daca la noi a ajuns acum si e GRATIS,va dati seama de ce tehnologii dispun unii ???Ce intimitate,ce respect?Nimic! Intram cu bocancii in vietile si casele tuturor.Vreti sa spargeti casa cuiva si va este lene sa le supravegheati casa inainte?Nu-i nimic avem www.norc.ro .
Intrebarea mea vine din nou...UNDE MA MAI ASCUND DE EI ? Doar in mine mai pot...Cat va mai dura pana ma vor gasi si aici?
Dl Victor m-a intrebat: Cataline cine sunt ei?
Nu ii stiu dupa nume...dar ii simt si stiu ce sunt!

P S - Daca suciti poza puteti vedea si in sus...Senzational,putem vedea 3d...Ne-au facut sa vedem 3d in orice punct al lumii printr-un ecran chinezesc fara sa mai iesim din casa.
Ce mai vor? Sa ne vada sufletul 3d

4 comentarii:

Adi Mihăilă. spunea...

Foarte tare faza! O versiune mai tare decat google earth! Dar tu de ce te simti agasat de idee? Nu te filmeaza naked, nu te urmaresc, nu isi monteaza camera in geamul tau si mai ales nu fac vreun `serviciu`, dupa cum ziceai, baietilor care vor sa dea o spargere. What`s the point of your tribulation?

Victor Vurtejanu spunea...

Inteleg, daca tu ii "simti" ai sa ii si cunosti...(intr-un fel sau altul)si atunci o sa vedeti fiecare ce vreti...

Iar, pentru dezvoltarea "ideii"...."nu te filmeaza naked...nu te urmaresc...nu isi monteaza camera in geamul tau...nu fac vreun servicu' nimanui" spuneti, dl Adrian. Ok cu toate. Ce nu fac e clar. Dar ce fac?

La ce folosesc sisteme gen "Norc", "Gigapan"...sau altele? Ele par sa ne spuna ceva..."le simt" vorba lui Catalin Ele vor ceva? De ce aceste situri? Ce promoveaza ele? Un sistem...ok Ce face acest sistem? La ce foloseste el?

Ca la ce nu foloseste, noi (cativa) avem niste idei...le "simtiti"? :))

Anonim spunea...

ahhh..nu stiu ce sa zic. ti`am zis ca iti dau comment :) pace

PACO spunea...

tare daca vrei intra si la mine pe blog