miercuri, 1 aprilie 2009



"-Ai vrea sa-mi iei un interviu? deci…..zise Dumnezeu.

-Daca ai timp.… am raspuns eu.

Dumnezeu a zâmbit, spunând:

-Timpul meu este eternitatea. Ce intrebari ai vrea sa-mi pui?

-Ce te surprinde cel mai mult la oameni?

Dumnezeu a raspuns:

-Faptul ca se plictisesc de copilarie, se grabesc sa creasca, apoi iarasi tânjesc sa fie copii; că îsi pierd sanatatea ca sa faca bani si apoi îsi cheltuiesc banii ca sa-si refaca sanatatea; faptul ca se gandesc cu teama la viitor si uita prezentul iar astfel nu traiesc nici prezentul nici viitorul; ca traiesc ca si cum nu ar muri niciodata si mor ca si cum nu ar fi trait.

Dumnezeu mi-a luat mana si am stat tacuti un timp. Apoi am intrebat:

-Ca un parinte, care sunt câteva din lectiile de viata, pe care ai dori sa le învete copiii Tai?

-Sa invete ca dureaza doar cateva secunde sa deschida rani profunde in inima celor pe care ii iubesc si ca dureaza mai multi ani ca acestea sa se vindece; sa invete ca un om bogat nu este acela care are cel mai mult ci acela care are nevoie de cel mai putin; sa invete ca exista oameni care ii iubesc dar pur si simplu nu stiu sa-si exprime sentimentele; sa invete ca doi oamnei se pot uita la acelasi lucru si ca pot sa-l vada in mod diferit;sa invete ca nu este suficient sa-i ierte pe ceilalti si ca de asemenea trebuie sa se ierte pe ei insisi.

-Multumesc pentru timpul acordat..am zis umil.

Ar mai fi ceva ce ai dori ca oamenii sa stie ?

Dumnezeu m-a privit zâmbind şi a zis:

-Doar faptul ca sunt aici, intotdeuna…"


Fragment din "Interviu cu Dumnezeu" de Neil Donald Walsh

Mie mi-a placut foarte mult.De mult am vrut sa il postez dar tot am amanat.Acum cred ca e un bun moment.Exista mult adevar in acest fragment...

7 comentarii:

Adi Mihăilă. spunea...

Articolu` asta e pacaleala? (kiddin`)

Narcisa Tomulescu spunea...

"Interviu cu Dumnezeu" nu era scris de Octavian Paler? Sau si el a plagiat?!? Mi-ar zdruncina universul sa aflu asa ceva :D

Catalin Stelian spunea...

imi pare rau sa iti zdruncin universul...dar nu el l-a scris.Doar l-a tradus.A si spus asta...deci nu e plagiat :).A spus ca nu el l-a scris

Narcisa Tomulescu spunea...

hiuh! m-am linistit... n-am facut documentare ;)

Catalin Stelian spunea...

nu cred ca ar fi in stare sa faca astfel de lucruri...

PACO spunea...

ai dreptate super tare post-ul daca vrei intra si la mine pe blog

Victor Vurtejanu spunea...

Si e tare fain! Si nici numai conteaza cine l-a scris. Si e mai bine ca emotioneaza decat sa ne aratam tari in "cine", "cat" si "unde". Si mai scrie Cataline!