marți, 13 octombrie 2009

Din categoria WOW!!!

Marturisesc ca m-am gandit putin daca sa postez sau nu cele de mai jos. In ultimele zile am reusit sa vad printre altele si cateva filme bune, unele m-au lasat cu gura cascata (bine au fost si filme care m-au facut sa casc ) si sa ramas cu replica ...WOW. Unul dintre ele este " La vita e bella" , film care, recunosc, spre rusinea mea nu l-am vazut pana acum . Dar nu despre asta vreau sa vorbesc ci despre - ANTICHRIST - filmul din 2009 in regia lui LARS von Trier. Nu e un film cu draci si ingeri , nu e cu zombie si nici nu se impusca nimeni. Plictisitor pana acum? Ca sa va plictisesc si mai mult va spun ca sunt doar doua personaje plus fiul lor . Personajele n-au nume, sunt denumiti simplu " el " si " ea" si sunt jucate de Charlotte Gainsbourg si Willem Dafoe . Va invit daca va plictisiti vreodata sa va uitati la acest film. Mie doar mi-a placut, m-a lasat masca...cu WOW - ul intiparit pe fata. Lectie de actorie, de regie, de imagine , de scenaristica , de ce vreti voi. Macar primele 10 minute urmariti-le. MERITA. Nu pun trailer-ul pentru ca trailerul nu spune multe si poate nu e nici convingator....asa ca mai bine luati filmul. Pentru cei ce au vazut deja filmul sau macar o parte din el...astept pareri.
Mai jos am pus melodia de la inceputul filmului.


haendel LASCIA CH'IO PIANGA - ARIA DI ALMIRENA (FROM "FARINELLI IL CASTRATO")
Asculta mai multe audio Muzica

Un comentariu:

Unknown spunea...

Iti recomand sa vezi Filme Noi 2010 daca vrei sa fi la curent cu cele mai noi filme din 2010.