luni, 12 octombrie 2009

FESTIVALUL CASTANILOR

La invitatia domnisoarei Diana Uta, aseara 11 octombrie 2009 am purces spre Ploiesti la "Festivalul Castanilor " editia a10a. A fost foarte frumos. Muzica buna , adica FOLK, a fost din belsug iar printre cei ce ne-au incantat au fost : Ducu Bertzi, Mircea Baniciu, Nicu Alifantis si Vasile Seicaru. De mult n-am mai ascultat atat de multa muzica buna in atat de scurt timp...si LIVE. Lume a fost, chiar surprinzator de multa din toate generatiile. Ma gandeam ca ar fi fost foarte interesant sa fie un asfel de concert si in Bucuresti avand in vedere ca aproximativ la aceiasi ora in capitala era un concert de manele conform celor prea multe afise din toate statiile RATB. Multumiri orasului Ploiesti pentru bucuria facuta si multumiri Dianei pentru invitatie.







Mai e o sansa nu? Macar in domeniul muzicii...Daca o pustoaica de 5 ani se intinde ca o lebada pentru a asculta mai indeaproape muzica FOLK atunci inseamna , dragi artisti, ca mai aveti pentru cine crea.

O seara frumoasa.

5 comentarii:

Alexa Dogaru spunea...

Ia uite cine se plimbarestee. :P
Imi plac pozele tare mult, in special ultima poza cu fetita. :)

Ciprian spunea...

Daca stiam k vii in Ploiesti, poate faceam si eu o poza cu tine sau imi dadeai un autograf.Multa bafta in continuare!

Catalin Stelian spunea...

Era foarte fotogenica si expresiva pustoaica!

Ciprian nici eu nu stiam ca vin la Ploiesti decat cu vreo 3 ore inainte de inceperea festivalului.Multumesc si poate data viitoare :)

Alexa Dogaru spunea...

Da, e super tare poza! :X

Anonim spunea...

nu se intinde ea ca o lebada o inpingeau aia din spate prin gard si ce este pe fata ei nu este expresivitate , este genuchiul lu masa :))