duminică, 5 octombrie 2008

Concert Cargo


Tam,ta ta ta tam tam tam...Si asa a venit si mult asteptata sambata seara cu al ei concert Cargo.Dupa o zi de alergatura care a inceput prost,avand in vedere ca am plecat din Fetesti cu o ora intarziere multumita C.F.R., am ajuns in Gara de Nord intr-o aglomeratie crunta.Am pierdut vreo doua autobuze ca era foarte aglomerat desi era sambata dimineata.In al 3lea am reusit sa ma urc intr-un final cu bagaje dupa mine ,vorbind la telefon si inghesuind lumea prin 105 ca orice student ce urca din Gara de Nord.Am mai alergat apoi putin prin Bucuresti,am facut vreo doua fapte bune,dupa care am ajuns acasa pentru a ma pregati de concert.M-am luat cu vorba pe messenger si am observat ca era cam tarziu si trebuia sa fi plecat de 30 de minute.Asa ca am luat repede un taxi, m-am urcat si aici s-a oprit toata viteza mea, ca am dat de traficul din Bucuresti.Intr-un final am reusit sa ajung la Piata Unirii si spre norocul neu nu incepuse inca mult asteptatul concert,insa era o muzica house,clubing,minimal...nu stiu exact,oricum era groaznic pentru ca eu nu prea inteleg muzica asta ,nu ma atrage,nu imi place si peste toate nu se potrivea deloc cu peisajul ,avand in vedere ca foarte curand urma sa inceapa un concert rock.Cam aiurea treaba ca muzica asta tinea majoritatea nerabdatorilor departe de scena.Am reusit sa ma strecor cat mai in fata,profitand de terenul liber si de faptul ca am in sfarsit si eu loc si m-am proptit in fata aproape de gard exact pe mijloc.Nu dupa mult timp si-au facut aparitia si baietii care au fost ca de fiecare data criminali.Concertul a inceput cu piesa "Spiritus Sanctus" care a sunat dumnezeieste.Poate nu i-am mai vazut eu in concert din vara ,dar parca de data asta au cantat piesa asta extraordinar.Si-au cantat baietii toate hiturile si au reusit sa umple tot parcul.Sincer nu ma asteptam sa fie atat de multa lume,dar cum era scena in mijlocul orasului si gratis peste toate,s-au adunat multi.Aveam undeva in dreapta un grup de rockeri care toti la un loc cantareau cat mine{si erau destui} si tot aveau chef de pogo impingandu-se de colo colo.I-am admirat o perioada pana mi-am dat seama ca pierd concertul uitandu-ma cum se imping ei.Ma gandeam insa daca ei se imping in mine cu atat de mult tupeu,ce-ar fi daca as intra si eu in jocul lor.Nu cred ca ar fi confortabil nici pentru ei ca i-as darama nici pentru mine, ca nu prea aveam in cine sau ce sa ma proptesc.Asa ca i-am lasat sa isi faca jocul si m-am bucurat in continuare de concert.A durat cam o ora si ceva si baietii au iesi la bis.Per total a fost un concert superb si si-a meritat asteptarea.Acum astept cu nerabdare urmatorul concert Cargo si va invit si pe voi :).

Niciun comentariu: