marți, 28 octombrie 2008

Recunosc,am cam tras chiulul pe blog si nu am mai scris de ceva vreme.Insa nu am avut multe de spus sau mai bine zis, am preferat sa nu spun.
S-a mai scurs o zi frumoasa de viata sau de toamna,cum preferati.Dupa o duminica plina de rasete,stres,fițe si figuri,oameni buni si neoameni,filmari si frig, ajung acasa putin confuz si servesc o noapte de somn greu.Ei bine,a aparut si noua saptamana cu a sa luni.Dimineata,ora 7 trezire,pregatire pentru cursurile ce urmeaza.Reusesc sa ajung undeva cu 10 minute inaintea doamnei profesoare in ciuda traficului binecunoscut.
Au trecut si orele de curs, si de dictie si de machiaj si practica spectacolului.Ajung intr-un final pe la Piata Unirii unde am aruncat un ochi pe la targul de obiecte religioase,in speranta ca imi voi cumpara ceva de acolo.Aceleasi lucruri in mare peste tot,multe culori, mult plastic inutil,alaturi de cruci din siret, bratari de piele HARD CORE insa ceea ce era si mai socant,o icoana cu mantuitorul Iisus era rezemata de un panou unde era o reclama mare cu un nene semidezbracat facand reclama la Paco Rabane.Stiti cu totii cum arata reclama la Paco,multi stiti si cum arata icoanele dar putini cred ca au observat combinatia.Nu v-ati fi asteptat,nu? Ei bine,nici eu.Dar ce mai conta,la cata aglomeratie era ,nu prea aveai cum sa observi,decat daca te uitai....
M-am mai plimbat putin printre multi oameni,miros de tamaie,icoane si aglomeratie.Mi-am cumparat si eu o icoana pentru ca am observat de ceva vreme ca de 3 ani de cand stau unde stau nu am avut niciodata asa ceva.Ce-mi veni,va intrebati! Ei bine,era momentul sau asa am considerat eu.
Am reusit intr-un final sa ies din aglomeratie si intreptandu-ma spre metrou am mai vazut ceva extraordinar,ceea ce mi-a placut si m-a uimit.Un preot miruia lumea la gura de metrou.Intr-o aglomeratie si viteza,puterea lui Dumnezeu ii oprea pe oameni sa se miruiasca.Pai daca nu vine Mahomed la munte,vine muntele la Mahomed.Intr-adevar ,daca oamenii sunt mult prea ocupati pentru a ajunge la Biserica,ajunge Biserica la ei.Mi s-a parut extraordinar ceea ce a facut acest preot,pentru ca pe langa miruit mai avea pe cineva alaturi,care impartea tamaie oamenilor.Ei bine,cred ca este o luare de atitudine foarte puternica,pentru ca nu primeau bani,ci doareau sa isi faca treaba,sau mai bine zis ,sa faca un lucru bun in numele lui Dumnezeu.In scurt timp s-a facut o coada aproape la fel de mare ca la Fornetti sau Gogoasa infuriata.Deci exista oameni care doresc sa faca ceva pentru ceilalti oameni si exista si ceilalti oameni care asteapta sa fie cineva care sa faca ceva pentru ei.Incet incet ,ici colo, se aud din ce in ce mai tare glasurile oamenilor care iau atitudine si vor sa schimbe ceva ,sa spuna adevarul.Ma bucura sa vad ca exista din ce in ce mai multe urechi gata sa auda ce acesti oameni vor sa spuna.
Adevarul exista,trebuie sa IL spunem tare si raspicat si daca nu vin ei sa asculte mergem noi sa le spunem.Cel putin asta m-a inspirat ziua de astazi.
Asteptam si ziua de maine...pana atunci mai e putin :)

3 comentarii:

Anonim spunea...

http://www.youtube.com/watch?v=qdoCZcNKYsk


cataline , am vazut undeva ca intrebai de noul album ADRIAN BERINDE.

Iti ofer o piesa de pe el , se numeste TESTAMENT.

Albumul nu a aparut inca , iar artistul din pacate este foarte bolnav , sper pana la urma sa fie bine....

Am tot albumul AZIL din faza de preproductie de la un prieten bun , mai apropiat de Adrian Berinde decat sunt eu ( si eu il cunosc binisor ), dar nefiind aparut inca , nu pot sa il dau....Nu ar fi etic fata de artist.

Victor Vurtejanu spunea...

Multumesc si eu Nicu Iftimie! Transmite te rog un calduros salut, sanatate si curaj Artistului Adrian Berinde!

Adi Lepadatu spunea...

m-as bucura sa te citesc mai des, adica sa scrii tu mai des. :)