duminică, 5 octombrie 2008

Va multumesc!

http://victorvurtejanu.blogspot.com/



Va multumesc domnule Victor pentru ca v-am cunoscut si pentru ca ati avut incredere in mine,pentru ca mi-ati aratat ce pana acum nu am vazut,ce pana acum am refuzat ca si ceilalti sa vad,sa cred.Inca mai am multe de invatat si de ascultat ,sunt abia la inceput ,simt asta si sper din tot sufletul ca acesta sa fie inceputul initierii mele in Adevar.Multumesc pentru ca mi-ati aratat cat de frumoasa e marea si cat de frumos este la mare.Multumesc pentru ca mi-ati aratat ca exista si muzica de care eu nu stiam,pentru ca am refuzat sa stiu,multumesc pentru toate sfaturile care mi-au sters ceata din privire.Multumesc pentru toate parerile pe care le-ati spus in legatura cu tot,multumesc pentru incredere si bunavointa.Multumesc pentru tot.


Multumesc lui Dumnezeu ca ne-am cunoscut.





"Multumesc Tandem Film"...

5 comentarii:

Victor Vurtejanu spunea...

Lasa saracu' tandem in plata lui...Sa-i multumim bunului Dumnezeu si sa mergem mai departe!

Si eu iti multumesc.Daca vrem putem sa luptam contra tuturor solzilor ce ne apasa ochii (N. Steinhard).
Evreul botezat in sfanta ortodoxie, in puscarile comuniste...de catre un legionar!

CREDINTA, NADEJDE si DRAGOSTE!

Catalina Zaharescu spunea...

Eu va multumesc amandorura ca ati transformat o noapte anosta intr-una plina de haz. :). Sanatate.
Semnat,

(Anonim) Fotografa nebuna

Catalin Stelian spunea...

Am facut o echipa pe cinste.E ciudat..ce inseamna colaborarea intre OAMENI :)

MULta sanatate

Catalina Zaharescu spunea...

...care abia s-au cunoscut. Spor la treaba si tie (voua).

Victor Vurtejanu spunea...

mai,mai. si aici??? of..of. Doamne trebuie sa mai stam o noapte si eu sunt batran!